خرید فرش کاشان با قیمت مناسب

چگونه فرشی با قیمت مناسب تهیه کنیم ؟ کدام یک از فرش های کاشان دارای قیمت مناسب تر هستند ؟ به چه روشی فرش های این شهر را خریداری کنیم تا هزینه کمتری صرف شود ؟ در این مقاله سعی کرده ایم که اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا پاسخ این سوالات را دریابید .

قیمت فرش های ماشینی از جمله فرش کاشان تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد :

با افزایش شانه و تراکم فرش قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت .

الیاف هایی که در بافت فرش استفاده می شوند دارای کیفیت های مختلف و در نتیجه قیمت های مختلف هستند .

این دو عامل بیشترین تاثیر را بر قیمت اصلی فرش دارند البته عوامل دیگری هم در این زمینه تاثیر دارند . مثلا بعضی از شرکت ها برای کسب سود بیشتر فرش را با قیمت بالاتر عرضه می کنند یا واسطه هایی که در رابطه با فروش فرش فعالیت می کنند مسلما فرش کاشان را با قیمتی بیشتر از درب کارخانه به فروش می رسانند .

برای این که بتوانید فرشی با قیمت مناسب تهیه کنید باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید و یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه فرش ماشینی کاشان است .

خرید فرش کاشان با قیمت مناسب

فرش هایی که دراین شهر تولید می شوند دارای تنوع بسیار زیاد هستند .

فرش های ماشینی با تراکم های مختلف بافته می شوند که در بین انواع پرفروش ، کمترین تراکم به صورت 500 شانه و بیشترین تراکم به صورت 1500 شانه است . با توجه به این که با افزایش تراکم قیمت فرش هم بیشتر خواهد شد برای خرید فرش با قیمت مناسب می توانید تراکم های کمتر را انتخاب کنید .

عامل بعدی جنس الیاف های به کار رفته در فرش است که مهم ترین آن ها نخ خاب است . فرش کاشان معمولا با استفاده از نخ های آکریلیک و پلی استر بافته می شود . در میان این دو ، الیاف پلی استر دارای قیمت مناسب تر است البته کیفیت و ماندگاری آن نیز نسبت به آکریلیک کمتر است .

علاوه بر این موارد مکان و روش خرید نیز بر قیمت فرش کاشان تاثیر دارد . در صورتی که بتوانید به کارخانه های معتبر در این شهر مراجعه کنید فرش را با قیمت مناسب تر تهیه خواهید کرد .

اگر امکان این روش برای شما فراهم نیست می توانید از طریق نمایندگی های معتبر یا سایت های رسمی برای خرید اقدام کنید . در این موارد هزینه های افزوده شده بر فرش کمتر خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *